piątek, 18 grudnia 2015

Post informacyjny!

  Hej, witam Was wszystkich bardzo serdecznie :) Mogliście się już spotkać z moimi opowiadaniami na blogu peddieforever.blogspot.com, niestety stronka została zablokowana i nie mogę nawet na nią wejść. Przynajmniej nie potrafię tego zrobić na laptopie, ale na komórce tak. Dajcie znać w komentarzach, czy potraficie wejść na poprzedni blog.
  W każdym razie to będzie nowa stronka, nowy adres, ale dalej ta sama historia, opowiadania i PEDDIE <3  
  Może dla nowych czytelników opowiem coś nieco o sobie:) Mam na imię Martyna. Interesuję się śpiewem, muzyką, filmami, modą, językiem angielskim. Co chwilę mam różne fazy na, np: Harry'ego Pottera, Igrzyska Śmierci, Glee, Pretty Little Liars, itd. Oczywiście uwielbiam Tajemnice domu Anubisa i moje kochane Peddie :) Mam 16 lat i chodzę do 1 klasy liceum o profilu humanistycznym. Także pisanie takich opowiadań na pewno mi nie zaszkodzi :))
       Czekam na Wasze komentarze i zabieram się za pierwsze opowiadanie po długiej przerwie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz